Apa Target Syue Bila Buat Bisnes Shaklee?

syuesalim | February 10, 2018 | 0Komen |

Kenapa dalam banyak-banyak bisnes online Syue pilih Shaklee?

Orang cakap, tengok buat bisnes Shaklee lama dah tapi nampak tak kaya-kaya pun. Rasanya ada banyak lagi bisnes yang dok tayang kereta mewah, duit kepuk-kepuk, yang boleh kaya segera ni. Kenapa tak pilih yang jenis tu saja? Boleh ja pun Syue nak join tapi Syue tak berminat. Sebab once hangpa join Shaklee ada satu perasaan yang mana hangpa takkan dapat dari syarikat lain.

Target Syue yang berShaklee ini adalah untuk mencelikkan rakyat Malaysia supaya memilih suplimen yang selamat dan tak membahayakan. Shaklee keluarkan sendiri produk dia, melalui beribu-ribu kajian klinikal, bertaraf antarabangsa. Sebab tu kebanyakan produknya harga boleh tahan mahal. Tapi Syue nak yakinkan bahawa walaupun harganya begitu, berbaloi untuk kesihatan dalam jangka masa panjang. Daripada beli yang murah, yang hanya nampak baik dalam jangka masa pendek saja, kemudian lama-lama sakit buah pinggang. Salah siapa?

Syue jugak target nak bagi orang lain sehat sama sebab sendiri dah rasa. Syue ambil hampir semua produk Shaklee dan Syue sendiri dah rasa keberkesanannya. Benda elok, bagi manfaat, takkan nak simpan sendiri kan. Syue kena bagitau manfaatnya. Sekurang-kurangnya dapat senangkan keja mak-mak yang anak asyik sakit supaya kurang sakit, dapat legakan hati anak-anak yang jauh dari mak ayah yang selalu kurang sihat dapat terus buat ibadat, dan juga dapat legakan hati suami yang isterinya asyik lesu badan supaya lebih bertenaga urus rumahtangga. Satu kepuasan dapat bagi orang lain sihat.

Syue juga target nak sama-sama tambah pendapatan dengan mereka-mereka yang nak buat pendapatan sampingan. Dalam Shaklee ni kita tak bergerak sorang diri. Kita ada team, team besaq team kecik, yang mana menyokong satu sama lain. Kalau kita tak tolong diri sendiri, sapa lagi nak tolong kita kan. Even makan sendiri pun boleh dapat bonus! Tak ka senang macamtu.

Tak menyesal pilih Shaklee sebab ia bukan saja dapat bagi manfaat pada Syue tapi manfaat pada kes
emua orang di dunia ni. InsyaAllah. Jom sihat dengan Shaklee 💪🏻.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com