Detoks Badan dengan Set Detoks Shaklee

syuesalim | March 16, 2017 | 0Komen |
Ada tak keadaan di mana kita dah ambil vitamin C tapi masih senang jatuh sakit, dah ambil multivitamin tapi masih kurang bertenaga? Itu tandanya badan kita banyak TOKSIN. Toksin ni bahan beracun yang ada dalam badan atau faktor luaran yg boleh menjadi punca kepada pelbagai jenis penyakit seperti masalah penghadaman, kegemukan, masalah hati...dan banyak lagi lah.

Jadi, salah satu set yg dicadangkan untuk buang toksin berlebihan adalah SET DETOX SHAKLEE. Produk apa yang ada dlm set ini? Tak banyak. Ada 5 jenis sahaja.
⧫ Alfalfa ⧫ DTX Complex ⧫ Herblax ⧫ Peppermint-ginger ⧫ Vivix ⧫

"Kenapa kena ambil produk-produk ni...tak boleh ke kalau saya sekadar ikut plan makan saja??" Baca peranan mereka di sini dan anda akan tahu kenapa ianya dicadangkan diambil bersama-sama dengan menu makan.


☘ Alfalfa

Kandungan klorofil dan nutrisi dalam alfalfa ini menjadikannya agen penyahtoksik sejak turun temurun. Ia membantu melawan keasidan yang terjadi akibat toksin berlebihan dalam badan.

☘ DTX Complex

Mengandungi milk thistle yang turun temurun digunakan sebagai rawatan semulajadi terhadap masalah hati. Kita sedia maklum yang hati adalah organ utama dalam detoksifikasi. Di samping membantu menyingkirkan toksin, ia juga menggalakkan fungsi hati yang lebih sihat.

☘ Herblax
Mengandungi senna yang membantu pelawasan dan mengelak berlakunya sembelit. Membersihkan usus yang selama ini tersekat oleh toksin dan memudahkan pembuangan.

☘ Peppermint-ginger
Pudina dan halia. Sepanjang tempoh detox ini kita tak makan makanan yang kita biasa makan; nasi, roti, pasta. Pada peringkat permulaan mungkin perut kurang selesa. Jadi ia berperanan untuk menghilangkan angin dan kembung perut serta melancarkan proses penghadaman.

☘ Vivix
Ia membantu memberi tenaga pada sel untuk membaik pulih kesan toksin yang merosakkan badan dan beri tenaga untuk menyahtoksin dengan lebih efisyen.

Kelima-lima produk ini menyokong sesi detox 7 hari. Yaa..7 HARI SAJA! Walau menu makannya sedikit menyeksakan 😄 tapi percayalah, hasilnya tak mengecewakan. Memang lain jika kita sekadar ikut menu makan sahaja. Badan pun tak jadi lembik sangat dan memang akan rasa lebih ringan dan bertenaga lah. Apa yang kita nak elakkan selepas buat satu-satu program diet adalah diet yoyo. Stress kan kalau berdiet, lepas tu badan naik lagi banyak dari sebelum diet. Tapi dengan detox ini, selera kita lebih terkawal, berat badan memang superb; sama ada turun atau maintain saja.

Mari lihat testimoni ni.


 
Nak ke tak nak? Kalau nak, boleh hubungi Syue, Syue boleh consult korang macamana nak buat detox ni ya. Nak buat sama-sama pun boleh. Tapi kena ada produk detox ni dulu lah. Kalau tak susah nak consult kan. Nak beli, boleh beli di sini.

set detox


ATAU

Andai ada sebarang pertanyaan lanjut berkenaan set ini atau ingin
membuat pembelian rangkaian produk Shaklee yang lain,
boleh hubungi Syue di sini:
 

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com