Set Menambah Tenaga dan Hilangkan Letih Badan

syuesalim | March 29, 2017 | 0Komen |
Masalah lesu, keletihan, tak bermaya ni masalah umum. Tak kira jantina; lelaki atau perempuan, akan mengalaminya. Jangankan kata mereka yang bekerja sahaja, mereka yang duduk di rumah pun ada masalah ni juga. Mereka yang bekerja mungkin hari-hari tempuh jammed, kerja overload, meeting, outstation manakala yang duduk di rumah, wanita lah biasanya, terikat dengan rutin kerja rumah yang sama, karenah anak-anak, atau mungkin juga kebosanan. Sehingga kadang-kadang makan, minum, tidur agak tidak teratur. 

Perkara-perkara yang Syue sebutkan di atas adalah benda biasa yang selalu buat kita letih. Tapi kalau badan kita ni sepanjang masa letih sampai kita sendiri tertanya-tanya 'apsal aku letih sangat ni ah?', mungkin tiba masa kita perlu buat sesuatu. 

Macam Syue, kalau letih, mulalah nak bermalas-malasan. Tapi tak boleh dilayan sangat. Kena usaha sesuatu sebab Syue perlu cergas untuk buat kerja-kerja rumah dan layan anak-anak. Dah kalau letih, terlepek ja kejanya. Satu kerja pun tak jadi.

Empat benda ni memang Syue ambil setiap pagi. Konsisten, dan hasilnya memang tak menghampakan. Di samping vitamin-vitamin lain, gabungan empat produk ni adalah yang paling utama untuk tambah tenaga pada badan.

Vitalea ~ mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang dirumus khas untuk memenuhi keperluan mikronutrien orang dewasa. Sangat membantu peningkatan kesihatan sekiranya diambil secara berterusan.
B-Complex ~ bantu Syue untuk lebih tenang sebab ia bertindak sebagai anti-stress. Kandungan asid folik dan vitamin B yang lengkap untuk keperluan sel, menjadikan sistem tubuh bekerja dengan sempurna.
SR Vitamin C ~ menyokong kesihatan tulang, gusi dan gigi serta kesihatan keseluruhan. Individu yang selalu rasa penat, letih, lesu & tidak bermaya mungkin kekurangan vitamin C.
ESP ~ Syue amal setiap pagi masa sarapan. Protein sihat yang memberikan bekalan tenaga berterusan manakala sifatnya yang rendah glisemik indeks memberikan rasa kenyang lebih lama.

Oh yaaa...kalau bajet lebih, boleh tambah Vivix bersama-sama set ni. Atau kalau malas nak makan tablet banyak-banyak ni, boleh ambil Vivix sahaja. Cover terus semua. Tenaga badan pun boleh pulih dengan segera. 

Masalah keletihan ini bukanlah masalah yang besar pun. Kita masih boleh atasi. Mungkin kita perlu kaji balik cara hidup kita; adakah tidur kita cukup, adakah kita makan secara eat clean, adakah kita minum air secukupnya, selalu kah kita bersenam dan ada atau tidak kita ambil makanan tambahan. Atau kita boleh cari punca yang menyebabkan kita rasa letih; sedih atas sebab kematian atau perpisahan. Mungkin juga kita perlu libatkan ahli keluarga; berekreasi, travel, keluar makan bersama supaya dapat mengurangkan kadar keletihan tu. Andai masih berterusan setelah semua langkah-langkah ini dibuat, rujuk lah dengan doktor kerana khuatir keletihan melampau ini boleh menjadi punca kepada sesuatu penyakit.

Nak kan set tambah tenaga macam Syue ambil ni? Boleh sangat. 
Nak buat pembelian sendiri boleh klik di sini yer.


ATAU

Andai ada sebarang pertanyaan lanjut berkenaan set ini atau ingin
membuat pembelian rangkaian produk Shaklee yang lain,
boleh hubungi Syue di sini:

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com