Gabungan Produk Untuk Kecantikan Kulit Dari Dalam

syuesalim | March 22, 2017 | 0Komen |
Bukan 19 minggu, bukan 19 bulan tapi 19 TAHUN!! 😱😱
 
Cuba tengok rangkaian produk yang akak ni ambik. Banyak kan dia makan. Yelah, dah 19 tahun, bukan nak perbaiki satu masalah saja. Orang yg betul-betul menghargai tubuh badan dia saja yang sanggup melabur banyak sebegini. Lagi-lagi pada kecantikan dalaman. Kalau tak baiki dari dalam mana mungkin nak nampak hasil yang elok di luar. Dalam rangkaian produk yang diambil, produk yang sangat relevan dengan kecantikan adalah SRVitaC, Vivix dan Shaklee Collagen Powder (SCP).

Berkenaan dengan SCP, ianya bersumberkan dari sisik ikan merah dan ditambah pula dengan 7 bahan aktif menjadikan SCP sebagai produk kolagen paling hebat. Kesan dari pengambilan kolagen ini;
Kulit lebih lembap, licin dan lembut
Kulit menjadi lebih tegang dan anjal
Warna kulit lebih sekata, pigmentasi & jeragat juga berkurang
Liang-liang pori semakin mengecil dan meminimakan garis-garis halus dan kedutan pada kulit
Bonus kesan dari pengambilan SCP : menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang.

Hasil setiap orang berbeza tau; ada yang dapat rasa perbezaan seawal 3 hari, ada yang rasa selepas seminggu, ada yang selepas habis sekotak, ada yang dah makan 2-3 kotak baru nampak perubahan. Jangan fikir baru makan seminggu tak nampak hasil terus berhenti. Nak juga cari yang dapat kesan cepat. Ingat yer, apa yang kita makan bagi kesan pada badan kita di masa hadapan. Apa yang penting dalam pengambilan suplimen ini adalah KONSISTEN. Konsisten pasti hasilnya lumayan kan.

Nak cuba, boleh hubungi Syue. Macam kakak ni, banyak lah! Eh, bukan kena beli semua. Atas kemampuan. Syue akan cadangkan produk mengikut bajet anda. Kalau bajet lebih, boleh beli lebih kan. Terpulang pada anda. Syue sedia membantu.


No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com