Kulit Cantik dari Dalam dengan Set Kulit Bajet

syuesalim | March 13, 2017 | 0Komen |
Tahu tak?
Parut jerawat di muka lambat hilang adalah salah satu tanda anda mempunyai sel yang ‘kurang sihat’. Jadi, Vitamin C dapat membantu proses pembaikan tisu (bekas-bekas jerawat & parut) dan mencerahkan kulit. Juga merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit secara semulajadi.

Tahu tak?
Sel kulit muka kita akan digantikan setiap 21 hari, jadi pengambilan protein yg berkualiti tinggi seperti ESP penting untuk memperbaharui sel-sel kulit dan menyingkirkan sel-sel kulit mati.

Tahu tak?
Antioksidan yang tinggi dalam Vitamin E mampu melambatkan proses penuaan. Pastikan vitamin E yang anda ambil mengandungi silenium yang dapat membantu penyerapan lebih baik.

ESP VITA-C VITA-E
Set paling bajet yang boleh diambil oleh semua orang yang nak kulit cantik dari dalam. Tiada maknanya kalau pakai cleanser set atau makeup paling mahal sekalipun untuk tutup cela kat muka kalau kulit tak dibaiki dari dalam kan.

Bila kata set kulit cantik mesti orang ingat muka ja kan. Jangan ingat ianya bertindak pada muka saja. Satu badan haa. Macam Syue, tinggal di negara bermusim ni, bila masuk  musim sejuk, kulit memang kering sangat. Sampai boleh luka. Pakai losyen hari-hari pun masih kasar, bersisik. Tapi ambil ESP secara konsisten InsyaAllah memang buat kulit badan rasa lembap ja. Kalau kat kulit muka pula, tidak lah menjadi sangat flawless. Cuma muka ni dah lama tak naik jerawat. Syue rasa 'diorang' ni repair kulit-kulit lain dulu haaa 😁 Tapi produk semulajadi ni kan ambil masa. Konsisten; itu paling penting.

Nak cuba ketiga-tiga produk ini? Boleh klik di bawah.

set kulit cantik

ATAU

Andai ada sebarang pertanyaan lanjut berkenaan aet ini atau ingin
membuat pembelian rangkaian produk Shaklee yang lain,
boleh hubungi Syue di sini:

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com