Rangkaian Produk Untuk Tambah Tenaga

syuesalim | May 06, 2017 | 0Komen |
Zaman sekarang zaman orang berkejar-kejar. Semua benda kena buat cepat, nanti ketinggalan. Jangan kata orang berkerjaya saja, yang duduk di rumah ni pun sama haaa; semua kena cepat. Masalah kurang tenaga ni bukan masalah satu jantina ja. Lelaki perempuan sama. Jangan ingat orang lelaki yang gagah perkasa tu tak reti penat. Walau kadang-kadang mereka control ja lebih, dengan bebanan kerja mudah juga letih dan tak bertenaga. 

Ada sesetengah orang jika terlalu penat, akan hilang fokus, badan terlalu lesu, mudah mengantuk. Satu kerja pun tak boleh nak buat. Kalau yang duduk di rumah ni boleh lah pejamkan mata sekejap kan. Yang bekerja ni, nak tak nak terpaksa lawan jugak perasaan letih tu kan. 

Di sini Syue cadangkan suplimen yang dapat membantu memulihkan tenaga dan menghilangkan kelesuan badan. Mereka ni bukanlah ubat kuat; ambil-ambil terus kuat macam Hulk. Badan letih adalah tanda badan anda kekurangan nutrisi. Jadi, gabungan produk ini adalah untuk mengimbangkan kembali nutrisi dalam badan.

Vitalea ~ multivitamin paling unggul. Mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yg dirumus khas memenuhi keperluan mikronutrien orang dewasa. Andai diambil secara berterusan, sangat membantu meningkatkan kesihatan. Sangat digalakkan pd mereka yg ada masalah anemia.
B-complex ~ dikenali sebagai vitamin anti-stress. Mengandungi kesemua jenis vitamin B yang diperlukan badan. B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga, manakala B12 dan asid folik membantu pembentukan sel darah merah dalam tubuh. Bila sel lengkap dan sihat, sistem badan boleh bekerja dengan sempurna.
Vitamin C ~ paling digemari pengguna. Sedia maklum membekalkan vitamin C yang menyokong terhadap antibodi badan. Sangat penting pada kesihatan tulang, gigi dan gusi. Dapat mengatasi masalah penat, letih dan lesu andai diambil berterusan.
ESP ~ suplimen berbentuk serbuk yang sedia maklum berfungsi membekalkan tenaga secara berterusan. Sifatnya yang rendah glisemik (GI) memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Bila rasa kenyang, rasa bertenaga, kita pun akan jadi lebih produktif.
Vivix ~ bagi yang berkemampuan, boleh la add-on Vivix ni atau bagi yang malas nak ambil keempat-empat di atas, boleh ambil Vivix saja. Mana-mana pun boleh. Tapi Vivix ni memang tugasnya bertindak hingga ke peringkat sel. Mungkin kelesuan adalah tanda sel-sel kita tak cukup makan, makanya inilah suplimen untuk sel-sel kita.


Syue ambil ke semua ni? Eh, ambil! Kesemua ni digalakkan untuk ambil pada waktu pagi, kerana di awal pagi lah badan kita mula menjana tenaga. Kalau pagi-pagi dah lesu, bagaimana nak teruskan untuk satu hari? Jangan jadikan 'tak sempat' sebagai alasan untuk tidak bersarapan. Tak sempat yang berat-berat, ambil ESP & Vivix; bancuh-bancuh goncang-goncang minum.

Nak cuba produk-produk ini? 👇
Set Tambah Tenaga

Andai ada sebarang pertanyaan atau 
ingin membuat pembelian rangkaian produk Shaklee,
boleh hubungi Syue di salah satu medium ini 👇

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com