Apa Yang Syue Perjuangkan Dalam Shaklee

syuesalim | February 11, 2018 | 3Komen |

Bila involve dalam Shaklee ni kan, banyak yang Syue belajar, banyak yang Syue perhati. Ianya bukan semata-mata ko kena menjual barang. Ianya lebih dari itu. Ia lebih kepada perjuangan untuk mewujudkan kesedaran kepada seluruh manusia di Bumi ni betapa pentingnya kita menjaga kesihatan diri dan juga kesihatan Bumi. Kalau kita tak sihat, bagaimana kita nak teruskan kehidupan dengan sempurna. Kalau Bumi kita tak sihat, bagaimana kita nak wariskan ke anak cucu kita?

Jadi apa sebenarnya yang Syue perjuangkan dalam Shaklee ini?

Nak semua orang sihat
Bila Syue involved dengan Shaklee ni, automatik rasa yang Syue kena ubah cara makan. Bukan bermaksud yang bila dah makan Shaklee, makanan lain tak payah telan dah. BUKAN! Mungkin selama ni kita makan sebarangan. Asal apa ada depan mata, semua telan.

Dengan Shaklee ni, Syue dapat ilmu berkaitan nutrisi. Bila kita tahu yang macam-macam penyakit boleh berpunca dari cara pemakanan kita, macamana badan kita boleh kurang nutrisi, mungkin kita perlu pelan-pelan ubah. Dari makan bertambah-tambah mungkin limitkan kepada sekali saja. Eat clean, detox...semua tu secara tak langsung dapat elakkan kita daripada kena penyakit. 

Bila kita dah amalkan cara pemakanan sihat ni, serius bila tengok makanan yang banyak lemak, banyak minyak, mungkin kita dah tak boleh nak telan dah. Dah boleh pilih mana yang baik. Dah kalau Syue boleh ubah, orang lain pun boleh kan. Bukan nak sihat sorang-sorang, kalau boleh nak semua orang di dunia ni sihat.

Suplimen yg betul
Syue kalau boleh nak semua orang ambik Shaklee. Haha. Bagus sangat eh vitamin ko smpai ko nak semua orang amek produk ko?! Eh, MESTILAH! Shaklee adalah satu-satunya company yang mengeluarkan suplimen semulajadi tau. Dari pil/kapsul tu sampai ke botol/packaging tu, semuanya mesra alam. Mungkin kita tengok macam-macam suplimen dalam pasaran, tapi boleh kenal tak mana organik mana sintetik mana semulajadi? Nak makan vitamin pun kena ada ilmu jugak. Bukan boleh sebarangan. Sebab tu Syue hari-hari tak ragu-ragu nak beritahu nak iklankan satu-satu produk Shaklee ni. Sebab ia DIJAMIN selamat, semulajadi dan berkesan!

TAHNIAH kepada korang yang memilih untuk terus memperkasakan diri dan keluarga dengan produk Shaklee dan juga biz Shaklee ni. Mudah-mudahan Allah permudahkan dan redha dengan apa yang Syue buat dan perjuangkan.




3 comments:

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com