Vivix untuk Kesihatan Optimum

syuesalim | March 15, 2017 | 0Komen |


Ada yang bertanya, vivix ni SEBENARNYA untuk apa. Kebanyakan yang diiklan untuk sakit tu, untuk sakit ni; dah kalau nak ambil saja-saja, tak boleh?

Vivix ni pun sama macam SUPLIMEN Shaklee yg lain juga. Bezanya dia dalam bentuk liquid. Ada orang tak suka nak telan banyak-banyak tablet. Banyak nak telan katanya, malas pun ada. Jadi ambil Vivix saja senang; daily 1 sudu teh. Memang yang tak sakit apa-apa pun digalakkan untuk ambil. Sebab satunya adalah, kita tak tahu adakah usia muda menjamin kita sihat. Kita tak tahu jika ada masa saraf kena attack, kena serangan jantung. Ada muda-muda yang dah kena kencing manis, darah tinggi, kanser. Syue sendiri ambil untuk bantu kurangkan risiko diserang penyakit-penyakit kronik seperti ini lah. Takut bila fikir penyakit yang macam-macam sekarang ni kan.

Ada lagi. Vivix ni suplimen anti-penuaan terbaik di dunia tau. Pernah dengar kan 'tua sebelum usia'? Ada sesiapa nak begitu?? Syue takmau. Jadi ambil Vivix, nak lah rasa muda 25 tahun. Ramuan Vivix yang superb ini telah melalui pelbagai kajian saintifik, siap ada landmark study untuk Vivix semata-mata tau.

Mahal? Memang mahal. Wajarkah produk berkualiti yang melalui RnD berjuta-juta diletakkan harga yang biasa-biasa? Bagi yang sakit, mereka dah tak pandang mahalnya Vivix ni sebab kos rawatan sakit-sakit  kronik lagi mahal kan.

Bagi yang tiada apa-apa sakit tu, apa kesan ambil vivix ni? 
Kesihatan optimum yang pastinya . Paling penting, lindungi sel dari awal.
Bonus; kulit semakin cantik, badan semakin ringan, lebih bertenaga, mudah tidur, selera makan teratur, berat badan lebih ideal. Banyak lagi sebenarnya. Nak tahu, cuba sendiri...tak rugi pun .
vivix 

ATAU

Andai ada sebarang pertanyaan berkenaan set ini atau ingin
membuat pembelian rangkaian produk Shaklee yang lain,
boleh hubungi Syue di sini:
 

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com