Kenapa Shaklee?

syuesalim | May 02, 2018 | 0Komen |

Tahu tak, 103 tahun yang lepas, Dr Forest Shaklee telah membangunkan multivitamin pertama di dunia iaitu Vitalized Mineral, yang mana sekarang ni dipanggil Vitalea. Shaklee ni juga perintis kepada suplimen yang ada dalam pasaran sekarang tau.

Shaklee adalah satu-satunya syarikat suplimen yang paling lama bertahan sehingga sekarang. Produknya diterima oleh mana-mana negara di dunia. Ia selari dengan slogannya 'semulajadi, berkesan, selamat'. Kesemua bahan-bahan yang digunakan dalam menghasilkan sesuatu produk adalah dari sumber semulajadi dan setiap satunya melalui beribu-ribu kajian saintifik bagi memastikan kualiti terjaga, selamat diamalkan dan terjamin keberkesanannya. Itu yang menjadikan Shaklee ini cukup hebat!

Apa yang bagusnya produk-produk Shaklee ni adalah kesemua produk memang terbukti secara klinikal. Dengan produk ini jugalah kami dapat bantu orang lain untuk jadi lebih sihat. Bila dah sihat, makin kuranglah masa atau duit dihabiskan untuk menghadap macam-macam penyakit kan.

Kalau nak buat bisnes sampingan, meh ler buat bisnes Shaklee ni. Sebab apa? Sebab ia memang berbeza dari bisnes online yang lain. Bisnes Shaklee memang terbukti mampu mengubah hidup sesiapa sahaja tak kira latar belakang, tahap pendidikan, bangsa dan agama. Kalau buat sungguh-sungguh, yang sampingan tu boleh jadi full time tau. Ya, sesiapa saja boleh berjaya dengan Shaklee!

Bayangkan dengan Shaklee ni kita dapat membantu orang lain improve kan kesihatan mereka; dapat bantu orang tua mampu bangun semula buat ibadat, mampu berjalan ke masjid, dapat bantu ibu mengandung menyusu anaknya, dapat bantu anak kawan kawal berat badan, dan macam-macam lagi lah. Nah, berapa banyak pahala dah kita dapat. Tu belom bantu ibu tunggal, student, mereka yang diberhentikan kerja untuk jana income bulanan dengan Shaklee. Shaklee bukan sekadar nak kejar dunia saja. Akhirat pun mesti mau!

Syue yakin Syue di landasan yang betul. Tak pilih dah company lain yang belom tentu dapat macam apa yang Shaklee bagi. Ada sesiapa nak join Syue?

Klik Sahaja Di Sini 👇

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com