Info Ringkas Landmark Study Shaklee

syuesalim | March 06, 2017 | 0Komen |

PENGAMAL VITAMIN KENA BACA NI!

💥TAHU TAK?
Shaklee merupakan SATU-SATUNYA SYARIKAT yang melakukan LANDMARK STUDY yang menunjukkan bahawa pengguna supplement Shaklee mempunyai KESIHATAN LEBIH BAIK dari mereka yang tidak makan vitamin atau pengamal vitamin jenama lain.

💥Apa itu LANDMARK STUDY?
Kajian yg dibuat oleh saintis untuk melihat corak pengambilan, kesihatan dan status nutrisi terhadap pengguna vitamin dalam jangka masa panjang,

💥BAGAIMANA IA DIJALANKAN?
Perbandingan melibatkan lebih 1000 orang yang dibahagikan kepada 3 kumpulan; pengguna vitamin jenama lain, mereka yang tidak mengambil vitamin dan pengamal vitamin Shaklee.

💥KENAPA PERLU BUAT?
Roger Barnett mahukan data saintifik yang boleh membuktikan suplimen Shaklee adalah paling unggul berbanding suplimen jenama lain.

💥SIAPA YANG MENJALANKAN KAJIAN INI?
Dr Gladys Block (pakar epidemiologi & Public Health Nutrition terbaik di US) dan pasukannya para penyelidik dari Universiti Carlifornia di Berkeley. Dr Block mengawal keseluruhan kajian. Kajian akan tetap diterbitkan walaupun keputusan tidak berpihak kepada Shaklee. Kajian turut disokong oleh para saintis dari pihak ketiga.

Vitamin Shaklee telah diyakini sebagai satu-satunya jenama dunia yang berani diuji kehebatan vitamin mereka. Dr Block juga mengiktiraf hanya Shaklee yg layak kerana kualitinya dan juga mempunyai lebih 100 Medical & Scientific Journals.

Supplement Shaklee telah menjadi pilihan ANGKASAWAN dan ATLET OLIMPIK US. Bukan Shaklee yang sponsor tau! Mereka sendiri pilih. Dah saya yang orang biasa ni takkan la tak pilih kan. Lega tau kalau kita ambil vitamin yang dibuat dengan teliti dan benar-benar selamat. Nak makan pun tak rasa takut dan kita pun yakin untuk berkongsi kebaikan dengan orang lain.

Landmark Study ni sangat menyakinkan saya. Belum cukup meyakinkan korang ke??😊

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com