Pengalaman Downline Menggunakan Omega Guard

syuesalim | May 03, 2018 | 0Komen |
Downline dalam Shaklee ni kan, bukan saja yg nak wat bisnes. Downline sebab beli untuk kegunaan sendiri pun ada. Syue ada seorang downline. Memang tak buat bisnes. Makan sendiri saja. Pada mulanya kenal beliau, beliau nak set kurus. Kemudian lama menyepi, then muncul balik. Lihat, betapa kuatnya tarikan Shaklee ni. Apa yang beliau tengah amalkan sekarang adalah Omega Guard.

Pada kali pertama ambil Omega Guard ni, beliau sendiri merasa perubahan kat badan. Badan rasa ringan, kena pulak beliau sekarang mengandung. Kalau mengandung, paham-paham lah keadaan macamana. Memang dia rasa best sangat. Dan lagi, beliau rasa senang membuang. Omega Guard insyaAllah bagus untuk beliau dan anak dalam kandungan.

Apa yang buat Syue kagum dengan dia adalah kesedaran beliau nak bersuplimen. Syue tak pengaruh beliau suruh makan tu suruh makan ni terutamanya produk Shaklee ni. Tapi memang betul lah siapa yang ambik suplimen Shaklee ni sendiri akan rasa kebaikan dia. Orang anyg dah lama tinggal memang akan patah balik. Beliau sendiri percaya yang suplimen Shaklee ni bukan macam produk-produk suplimen biasa dalam pasaran. Beliau sendiri takut nak cuba produk yang bukan-bukan yang dijual di pasaran.

Dan sekarang beliau kongsi kebaikan Omega dengan anak-anak, dengan parents. Sebab tu untungnya beliau jadi ahli. Bila jadi ahli, boleh beli sendiri. Kalau pembelian cukup UV, boleh dapat bonus bulan berikutnya tau! Untung kan; makan sendiri tapi dapat bonus. Kalau bulan-bulan macamtu tak ke sendiri yang untung.

Terima kasih kerana percayakan Shaklee. Awak memang pengguna bijak; memang tak salah pilih. Moga kita sama-sama dapat manfaat dari produk terbaik ni.



No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com