Beza Youth dengan Skincare Lain Dalam Pasaran

syuesalim | May 06, 2018 | 0Komen |
Meh Syue nak tanya; korang pakai skincare sebab apa? Ada yang pakai sesuatu skincare tu sebab terpengaruh dengan iklan. Kalau hari-hari iklan yang sama sedikit sebanyak pasti terpengaruh kan. Ada yang pakai skincare tu sebab idola nya menjadi duta atau founder produk tu. Ada yang pakai skincare premium dan berjenama yang dah lama terkenal di pasaran Malaysia. Ada juga yang pakai skincare produk keluaran tempatan. Tapi rata-rata lah kan, kalau macam kita di Malaysia ni, mesti lah kita nak yang ada kelulusan KKM dan halal kan.

So, Syue nak bandingkan antara produk skincare di pasaran dengan Youth. Kalau kita lihat di pasaran, kebanyakan skincare mengeluarkan produk mereka mengikut masalah kulit dan umur. Yang kulit normal, set lain. Yang kulit sensitif, set lain pulak. Yang untuk kulit dewasa pun lain jugak. Jenoh kalau nak beli satu-satu kan. Tapi berbeza dengan Youth, ia direka untuk SEMUA jenis kulit! Tak kira lah ada masalah kulit atau tiada, anda ni kulit remaja atau orang tua, lelaki dan perempuan, semua BOLEH!

Ada yang claim produk mereka dikaji setahun, 2 tahun baru dipasarkan. Youth? 8 tahun! Bercinta menunggu haaa. Bertahun-tahun melalui kajian demi kajian untuk pastikan ianya benar-benar selamat dan berkesan. 100,000 ujian kualiti setiap tahun dibuat untuk pastikan ia selamat tau! Dibangunkan pula oleh pakar-pakar kulit bertaraf antarabangsa!

Ada skincare mendakwa produk mereka selamat, bebas bahan kimia. Atau kalau ada pun, mungkin mendakwa guna pada kuantiti yang dibenarkan. Tapi perasan atau tidak, even dalam kuantiti yang sikit pun ia masih bahan kimia kan. Kalau pengguna pakai dan 2-3
nampak kesan hari kulit putih, kulit menipis sampai nampak urat, bila tinggal muka naik kelam, naik jerawat, adakah boleh kita katakan tiada bahan kimia? Dengan Youth, kita tak perlu korbankan keselamatan untuk mendapatkan keberkesanannya. Terbukti bebas 1500 bahan kimia yang biasa digunakan dalam pasaran. Antaranya pewangi, paraben, merkuri, hydroquinone...dan banyak lagi lah!

Produk lain mungkin mengambil pengalaman mereka yang pernah pakai untuk dijadikan testimoni. Kalau dari 100 orang mungkin ada seorang dua yang tak dapat hasil yang diinginkan. Sebab atas pengalaman kan. Tapi Youth, 100% wanita dibuktikan secara klinikal berkesan! 100 orang yang diambil sampel, kulit 100 orang ini menampakkan perubahan kulit yang lebih muda!

Youth ni, kena rasa sendiri baru tau macamana. Mahal? Youth ni produk premium tau. Bukan macam produk biasa di pasaran. Juga tak perlu ragu-ragu nak guna. Sebagaimana selamatnya vitamin yang kita telan, macamtu jugaklah selamatnya skincare dia.

Yang tak beli lagi, rasa nak beli tak? Boleh beli dengan Syue. Syue boleh bagi guide macamana nak pakai. Tak kedekut ilmu punya. Eksklusif untuk customer Syue saja tau.


Klik Sahaja 👇 Di Sini



No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com