YOUTH: Skincare Terbaik dari Shaklee

syuesalim | May 04, 2018 | 0Komen |

YOUTH! Officially dikeluarkan ke dalam pasaran pada MAC. Dan sepanjang Mac haritu, promo yang berlangsung adalah Youth Starter Pack dan Youth Intensive Set. Sesiapa yang pernah pakai skincare Shaklee sebelum ini, iaitu NutriWhite dan Enfuselle, memang sangat sangat ternanti-nantikan Youth ni. Bagai menunggu bulan jatuh ke riba!

Sebab apa tau? Sebab Youth ni adalah satu-satunya produk yang didesign untuk semua jenis kulit! Yang normal, yang sensitif, berminyak, kering, berjeragat, berjerawat, berkedut; semualah! Tua muda (lebih 20tahun) pun boleh pakai! Untung kan. Tak payah nak beli set asing ikut umur, ikut jenis kulit.

Sebelum keluarkan Youth ni, Shaklee US ada buat clinical test kepada user. Semua jenis kulit, semua range umur & kedua-dua jantina lelaki dan perempuan. Shaklee merekod “skin age” sebelum dan selepas guna YOUTH. Hasilnya, Skin Age 100% peserta berkurang by at least 10 tahun! Katakan sebelum pakai, skin age dia 50 tahun, selepas YOUTH jadi 40 tahun. Untuk semua peserta. Ya, 100% berkesan! 

Cleanser dia, memang rasa gentle sangat kat kulit. Tak berbuih, tak rasa kasar. Dan lebih best, tak rasa kering langsung lepas bilas. Kemudian, toner. Toner dia tak rasa sejuk bila pakai kat kulit muka macam toner biasa. Rasa macam guna air biasa ja. Rasa natural sangat. Toner ni pun tak melekit. Sunscreen dia pun, sangat melembapkan. tak rasa melekit macam sunscren/sunblock yang lain-lain dalam pasaran. Krim malam dia, mempunyai tekstur lembut & ringan. Sapu nipis saja kat muka, esok pagi memang korang akan rasa kulit tu lembut, rasa segar dan best sangat!

Bagi mereka yang kulit muka normal atau tiada masalah kulit yang teruk, empat produk yang Syue sebutkan tadi adalah yang asas. Pakai itu saja pun dah cukup. Bagi yang ada masalah kulit lain, ada tambahan dua produk.

Pertamanya, serum. Rata-rata yang guna serum ni cakap serum dia best gila!  Memang tak sama dengan serum lain kat pasaran! Ada sesetengah orang kulit dia tak tahan dengan serum tapi dengan Youth korang takkan ada masalah. Dan satu lagi adalah, Radiance C&E, bebola gold tuh. Kandungan dia 20% vitamin C tulen yang berpaten tau. Pakai di tempat yang bermasalah. Nak kesan lebih optimum, vitamin ni elok dicampur dengan krim malam kemudian disapu sekali ke muka.

Youth ni, secara umumnya:
100% Vegan
Hipoalergenik
Non-Comedogenic
Diuji oleh ahli dermatologi
Diuji oleh ahli oftalmologi

Dikaji selama 8 tahun dan berpaten. Youth ni dari 100% terbukti secara klinikal! Skin care lain ada yang bagi 100% guarantee macam Youth ni? Kalau ada pun, mesti dari testimoni kan. Testimoni pun takkan nak dapat 100% berkesan, betul tak?  

Mahal? Youth produk premium, mestilah mahal. Skincare premium di pasaran Syue yakin ada yang lagi mahal dari set Youth ni. Tapi belum tentu berkesan dengan kulit kita kan, terpaksa try and error dulu sesuai ke tidak dengan kulit kita. Produk mahal, takkan lah tak sesuai? Eh, jangan cakap! Sebab apa tau? Sebab skincare premium tu paling tidak mesti ada sikit bahan kimia. Bagi seseorang yang kulit mukanya sangat sensitif dengan bahan kimia, memang paling cepat la nampak tak serasi tuh.

Tapi tidak dengan Youth! Youth bebas 1500 bahan kimia yang biasa digunakan dalam kebanyakan skincare dalam pasaran. Semua bahan-bahannya semulajadi! Jadi, tak mustahil ianya mahal dan mahal dia setanding kualiti tau. Tak perlu nak rasa was-was. 100% berkesan tuh! Rugi tau kalau tak beli YOUTH ni. Pengguna bijak mesti pilih Youth!

Nakkan Youth? Syue boleh belikan untuk anda. Siap boleh bagi konsultansi percuma lagi tau.

Klik Sahaja 👇 Di Sini


No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com