Produk Istimewa untuk Sistem Imun Anda

syuesalim | February 22, 2017 | 0Komen |

Setiap hari sistem imun badan melindungi badan kita dari berjuta-juta mikrob yang ada dalam persekitaran kita; yang mungkin tersebar dalam udara, makanan, atau sentuhan. Dengan ancaman penyakit yang macam-macam sekarang ni, tiba masa untuk kita fikir berkaitan kesihatan diri kita.

Sebelum itu, APA ITU INTERFERON?

Interferon adalah kumpulan protein yang terdapat dalam sel dan mereka ini lah yang bertindak balas pada kehadiran patogen seperti virus, bakteria, parasit. Dengan 'tugas berat' begini, kadar interferon badan boleh berkurangan dan sistem imun badan menjadi lemah.

Makanya, Nutriferon dicipta bagi menggalakkan penghasilan interferon secara semulajadi. Nutriferon ini bertindak sehingga ke peringkat sel tau. Dengan 40 tahun kajian, menyemak beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba, pakar immunologi Dr Yasuhiko Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya INTERFERON SEMULAJADI di dunia. 

Nutriferon ini telah diPATENkan dan terbukti secara klinikal jika diambil setiap hari dapat meningkatkan penghasilan interferon dalam badan secara semulajadi dan seterusnya menguatkan sistem imun. Formula eksklusif yang menggabungkan ekstrak biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga honeysuckle Jepun. Ianya dijamin selamat,berkesan dan tulen. Dan Nutriferon HANYA dipatenkan untuk Shaklee. Ya..hanya boleh didapati di Shaklee. Tiada dia kedai2 atau farmasi2 lain.

Siapa yang boleh ambil Nutriferon ni?
👉Mereka yg sering sakit; demam dan pening kepala
👉Mereka yang kerap memgembara
👉Mereka yang sering stress dan lesu
👉Mereka yang ada elergik dan eczema
👉Pesakit kanser atau tumor
👉Ibu menyusu yang anaknya ada masalah eczema atau sering sakit

Jadi, MASIH BERKIRA2 UNTUK KESIHATAN SEBENAR?

Pastikan Nutriferon jadi stok MESTI ADA di rumah anda sekarang.


Nutriferon


ATAU

Andai ada sebarang pertanyaan berkenaan set ini atau ingin
membuat pembelian rangkaian produk Shaklee yang lain,
boleh hubungi Syue di sini:

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com