Kolagen Ini Memang Berbeza

syuesalim | February 23, 2017 | 0Komen |
Syue dulu pernah ambil kolagen keluaran tempatan. Tapi tak repeat. Dah habis tu tak beli dah. Bau hanyir agak kuat & Syue pun tak tahu apa tujuan ambil benda tu. hehe. Tapi bila dah kenal kolagen Shaklee ni, tak terkira dah brapa kotak Syue ambil. Sangat yakin. Bila dah ambil baru tahu kolagen ni bukan semata-mata untuk kulit sahaja. Banyak betul faedah dia. Memang tak menyesal lah ambil kolagen ni.

👈 Ni cara Syue ambil kolagen terbaik ni; campur dengan si tonik merah, minum sebelum tidur. Biar ianya bertindak pada masa tidur. Mana tau bangun esok pagi nya kulit super mulus macam Jeniffer Lopez! 😄

Kolagen membentuk hampir 1/3 daripada beribu-ribu jenis protein yang wujud dalam badan kita. Ia adalah protein struktur yg utama yang memberi kekuatan dan sokongan kepada tisu badan termasuk kulit, tulang, tendon, ligamen, rawan, otot dan saluran darah. Penting sangat kan kolagen ni.

Sebab apa kita perlu ambil suplimen kolagen?
Kajian yang dibuat ke atas kolagen badan menunjukkan pada awal 20-an badan masih mengsintesis kolagen sehinggalah pada usia 25 tahun ke atas, ianya semakin berkurangan. Dengan mengambil suplimen kolagen berkualiti tinggi, ia menggalakkan sintesis kolagen dan membantu memulihkan kolagen pada keadaan asal. Disebabkan kolagen penting untuk KEANJALAN kulit, ramai orang telah memilih suplimen kolagen untuk melembutkan kulit dan mecegah kedutan.

Kolagen apa yang terbaik di pasaran sekarang ni? Mestilah Shaklee Collagen Powder (SCP) 😍 Tapi, apa yang membezakan  dengan kolagen lain di pasaran?

👍 Penyerapan Hebat
Mempunyai berat molekul yang sangat rendah iaitu 1000 Dalton menjadikan ia mudah diserap sehingga 1.5 kali lebih cekap ke dalam badan. Oleh kerana ia diserap dengan lebih cekap dan memasuki aliran darah dengan lebih cepat ia dianggap sumber terbaik untuk kulit.
👍 Sumber premium SISIK RED SNAPPER
Ikan ini boleh berenang hingga 5000m ke bawah laut lalu menjadikan sisik nya sisik yang premium, tahan tekanan, tinggi kolagen dan sangat bersih.
👍 Bukan kolagen semata-mata
Ditambah dengan 8 bahan aktif lain iaitu Camelia Japonica Sees Extract, ekstrak Pfaffia, Fish Collagen, Ekstrak Kerang, Lactobacilus acidophilus, Vitamin C, Vitamin B2 dan B12.
👍 Terbukti Berkesan!
Hampir 71% menyatakan kulit mereka lebih baik sekwpas mengambil SHP ni. Ini turut dijalankan kajian oleh pihak ketiga ye.
👍 Mudah larut dan boleh diambil dengan minuman kegemaran anda; jus, vivix, esp. Tidak berbau hanyir yang terlampau.

Pastikan anda ambil kolagen yang betul-betul berkualiti yer. Bukan sekadar kolagen kutip tepi pantai jer 😁. Nak cuba SCP, boleh beli kat sini.

Collagen

ATAU

Andai ada sebarang pertanyaan berkenaan set ini atau ingin
membuat pembelian rangkaian produk Shaklee yang lain,
boleh hubungi Syue di sini:



No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com