Tips Cantik dari Dalam dengan Collagen

syuesalim | October 19, 2013 | 0Komen |
Shaklee Collagen Powder adalah suplemen kolagen yang unggul, yang mengandungi 4000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.
Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 dalton (sukatan bagi molekular kolagen) menjadikannya amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Mengandungi 7 bahan utama:
1) Kolagen dari sisik ikan merah - sumber kolagen premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan


2) Ekstrak Pfaffia (ginseng Brazil) - apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camelia Japonica membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Asid hyaluronic mempunyai kemampuan luar biasa di mana ianya berfungsi mengikat amaun air yang banyak. Maka ianya memainkan peranan yang penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

3) Ekstrak biji Camelia Japonica - terdiri dari asid oleik (emolien danpelembap kulit yang hebat) dan isoflavon (antioksidan semulajadi) yang mampu menngurangkan radikal bebas.

4) Elastin dari kolagen ikan - kolagen ikan mengandungi elastin, yang bergandingan dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik. berperanan memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang dan juga memberi reaksi melantun apabila kulit ditarik.


Kekerang
5) Ekstrak kekerang - Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

6) Vitamin C dan B - Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B pula turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

7) Lactobacillus acidophilus - membantu mengimbangi mikroflora usus  dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.





Jom sama-sama kekal cantik, kekal sihat dengan Shaklee Collagen Powder.
Saya dah mencuba dan berpuas hati dengan hasilnya...anda bila lagi?


collagen



Belum menjadi AHLI? 
Daftar segera sebagai AHLI SHAKLEE 
untuk menikmati PENJIMATAN 15%-25% 
pembelian produk SHAKLEE


Sebarang pertanyaan atau ingin membuat pembelian rangkaian produk lain,
hubungi saya di sini.

Konsultasi dan panduan PERCUMA bagi yang mendaftar dengan saya ya!



**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com