Meal Shakes: Vitamin Serbuk Kegemaran Kanak-kanak

syuesalim | October 23, 2013 | 0Komen |
Anak-anak anda mempunyai masalah-masalah ini??
  • Kurang selera makan
  • Berat badan tak naik
  • Memilih makan
  • Mudah sakit
  • Sembelit

Bukan kanak-kanak sahaja yang mengalami masalah tersebut. Orang dewasa turut berisiko menghadapi masalah yang sama. Tambahan lagi kepada mereka yang terlalu kurus dan ingin menambah berat badan.

Meal Shakes merupakan penyelesaian yang bijak. Mari kita lihat bagaimana Meal Shakes berperanan dalam mengatasi masalah-masalah seperti di atas...

Kekurangan pengambilan zat menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh badan. Disebabkan itu lah kita atau anak-anak menghadapi masalah tak lalu makan dan berat badan yang tak mahu naik. Meal Shakes ini sendiri menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat, dan juga mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak bagi memudahkan penyerapan zat. Ianya sendiri menyediakan hidangan lengkap dan asid amino, serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.

Diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik yang mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh. Mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Meal Shakes dihasilkan untuk semua peringkat umur & golongan - bayi, kanak-kanak membesar, pelajar, ibu mengandung, vegetarian, para atlet, orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang sering mengambil makanan segera.

Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa) yang berperanan membekal nutrisi kepada sel tubuh dan membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar. Turut mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

Meal Shakes mampu mengembalikan seri wajah kerana ianya turut mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper. Kandungan zat yang mencukupi dapat membantu membina sel-sel darah merah yang sihat, dan seterusnya menghasilkan wajah & kulit yang cantik.

Turut kaya dengan serat larut bagi memudahkan detokfikasi. Lemak yang berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus akan dibawa keluar oleh serat yang terkandung dalam Meal Shakes ini.

Paling menarik, ianya mempunyai rasa yang lazat. Sebab itu ianya amat digemari kanak-kanak dan orang dewasa juga. Sesuai diambil bersama fruktos semulajadi sebagai gantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga.  

Tidak mengandungi sebarang pewarna dan perasa tiruan. Semestinya semulajadi.

Atas sebab-sebab di atas lah kenapa Meal Shakes mendapat sambutan di kalangan mereka yang mementingkan tumbesaran anak-anak dan diri sendiri dengan cara yang sihat. Ianya menjadi pilihan sarapan terbaik untuk seisi keluarga.



Klik di sini untuk pembelian melashakes anda

mealshakes

Belum menjadi AHLI? 
Daftar segera sebagai AHLI SHAKLEE  
untuk menikmati PENJIMATAN 15%-25% 
pembelian produk SHAKLEE


Sebarang pertanyaan atau ingin membuat pembelian rangkaian produk lain,
hubungi saya di sini.
Konsultasi dan panduan PERCUMA bagi yang mendaftar dengan saya ya!



**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com