Alfalfa: Raja Segala Tumbuhan

syuesalim | November 28, 2013 | 0Komen |
Alfalfa telah digunakan oleh manusia sejak lebih dari 2,500 tahun dan dikenalpasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakannya tiada di dalam buah-buahan atau sayuran. Ia kaya dengan protien, kalsium , asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.

Alfalfa (medicago sativa), juga dikenali sebagai 'Raja segala Tumbuhan'. Ia merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akarnya boleh mengunjur sedalam 20 kaki ke bawah tanah untuk menyerap pelbagai zat dan mineral, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.

Alfalfa Complex Shaklee diperbuat daripada tanaman alfalfa secara organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia. Daun alfalfa dari Shaklee anya dituai apabila ia telah mencapai tahap kematangan mutlak. Daun-daun ini dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Bahagian lain yang tidak penting dilupuskan. Daun-daun yang telah dikeringkan akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet. Keseluruhan proses ini dijalankan di bawah pengawasan dan awalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti. Setiap tablet yang mengandungi 300mg alfalfa mempunyai terlalu banyak manfaat kepada penggunanya.


MANFAAT UTAMA
  • Mencuci hati, darah dan usus - makanan yang beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit & otot.
  • Melawan alahan - memperbaiki keadaan kulit & hidup sensitif, kurap, bau badan, dan athlete's foot
  • Baik untuk perubahan patologi usus & perut - membaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastrik, hepatitis, sembelit
  • Menyingkirkan lemak dan kolestrol - alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol 
  • Melawan tumor - pengambilan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, & memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor
  • Melegakan keletihan
  • Mencegah/merawat atritis


Untuk membuat pembelian sendiri, klik DI SINI.
alfalfa




Belum menjadi AHLI? 
Daftar segera sebagai AHLI SHAKLEE untuk
menikmati PENJIMATAN 15%-25% 
pembelian produk SHAKLEE


Sebarang pertanyaan atau ingin membuat pembelian rangkaian produk lain,
hubungi saya di sini.


Konsultasi dan panduan PERCUMA bagi yang mendaftar dengan saya ya!



**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com