OsteMatrix: Sumber Kalsium Terbaik

syuesalim | November 21, 2013 | 0Komen |
TAHUKAH ANDA?


Tubuh badan kita sangat memerlukan kalsium untuk membina kekuatan tulang. Jantung, otot dan saraf juga memerlukan kalsium untuk menajalankan tugasnya dengan sempurna. Ada kajian menyatakan, kalsium bersama-sama dengan vitamin D, mempunyai banyak kebaikan dan boleh juga membantu mengelak berlakunya kanser, diabetes dan tekanan darah tinggi. Namun secara dasarnya, kalsium memberi banyak kebaikannya kepada kesihatan tulang. Sepatutnya setiap dari kita mengambil langkah awal bagi mengelakkan berlakunya osteoporosis. Ada kajian menunjukkan pengambilan suplimen kalsium secara kerap dapat mengelak berlakunya risiko serangan jantung juga. Banyak rupanya kebaikan kalsium ni kan.



Apa yang menyebabkan Ostematrix Shaklee berbeza dari jenama lain? 


Formula ostematrix sangat unik. Dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati yang mengandungi kalsium, magnesium, fosforus, dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kandungannya paling seimbangbagi memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Kajian juga telah membuktikan supplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.

MANFAAT UTAMA


  • Menguatkan tulang - kalsium menghalang  osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Merawat tulang retak, osteomalacia (riket dewasa), kuku rapuh, eczema, gusi berdarah, konvulsi/kekejangan dan merangsang kepekatan darah 

  • Meringankan stres - Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stres. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

  • Memperbaiki masalah haid - Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.

  • Pengalkalian tubuh - Kalsium adalah mineral alkalin, dan ianya berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Ianya juga menghalang obesiti diwaktu umur tua. Tambahan pula kalsium membantu sel menyerap nutrien dan merangsang detoksifikasi.

  • Memperbaiki hiperaktiviti dan sakit gastrik


KEBAIKAN OSTEMATRIX digambarkan dengan cara mudah. Percaya atau tidak??




Jadikan Ostematrik suplimen mesti ada di rumah anda. Kalsium yang semulajadi dan terbukti berkesan.
Klik di bawah untuk pembelian sendiri.

ostematrix


Belum menjadi AHLI? 
Daftar segera sebagai AHLI SHAKLEE 
untuk menikamti PENJIMATAN 15%-25% 
pembelian produk SHAKLEE




Sebarang pertanyaan atau ingin membuat pembelian rangkaian produk lain,
hubungi saya di sini.
Konsultasi dan panduan PERCUMA bagi yang mendaftar dengan saya ya!




**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com