Kuatkan Sistem Imun dengan Nutriferon

syuesalim | December 01, 2013 | 0Komen |
Kita sentiasa terdedah kepada beribu-ribu jenis mikrob melalui pernafasan (pendingin hawa, gas buangan, asap, virus di udara, habuk) sentuhan dari manusia (berjabat tangan), sentuhan dengan objek (perabut, hama di tilam/selimut, pengangkutan awam, peluh, air), makanan, latihan fizikal, persekitaran kerja, dll.


Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada sesuatu masa, terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat merasa letih, stress, gangguan tidur atau dijangkiti flu, batuk, elergi, athma, ekzema, jerawat, dll. Sel-sel yang tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif, penyakit kronik, kanser, dan lain-lain.

Di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia (penyakit anjing gila), herpes dan HIV. Ia juga telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza. 

Hasil dari kajian selama 40 tahun & semakan beribu-ribu sebatian, Dr Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi dunia. Nutriferon merupakan satu formula eksklusif dan dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual di kedai-kedai biasa. 

Ekstrak dari 4 jenis tumbuhan; biji labu, bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago; ramuan utama Nutriferon yang diyakini mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Formula yang digunakan adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan.

Penemuan dan rekaannya telah diikitiraf sebagai penemuan terhebat dalam sistem immunologi.

MANFAAT UTAMA
  • Mengukuhkan sistem Imun dalam masa 3 hari
  • Melawan kanser dan Tumor
  • Melindungi dari Influenza
  • Meringankan stress dan kelesuan
  • Melambatkan penuaan
  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C
  • Mempertingkatkan monopaus
  • Mempertingkatkan PMS
Kuatkan sistem imun badan anda & orang-orang tersayang dengan bahan yang semulajadi. Bermula dari peringkat kanak-kanak sehinggalah dewasa boleh mengambil Nutriferon ini. Dapatkan penguat sistem imun anda sekarang.

Berminat untuk pembelian? Klik di bawah untuk pembelian sendiri.


nutriferon


Belum menjadi AHLI? 
Daftar segera sebagai AHLI SHAKLEE 
untuk menikmati PENJIMATAN 15%-25% 
pembelian produk SHAKLEE



Sebarang pertanyaan atau ingin membuat pembelian rangkaian produk lain,
hubungi saya di sini.
 

Konsultasi dan panduan PERCUMA bagi yang mendaftar dengan saya ya!







**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com