Vitamin Untuk Kesihatan Sendi: Advance Joint Health Tablet (AJHT)

syuesalim | May 17, 2015 | 0Komen |
Seiring peningkatan usia, tubuh turut hilang keupayaan untuk memperbaharui dan mengekalkan struktur tulang rawan dan sendi sihat yang menyebabkan kita sukar bergerak. Bagi jutaan penghidap masalah sendi merasakan aktiviti mudah pun menjadi cabaran yang begitu besar.

AJHT ini dihasilkan daripada satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang sangat berkesan. Ianya dihasilkan dari ramuan yang bertindak dengan pantas bagi menyokong keperluan kepada kesihatan sendi. Ianya mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda. Ekstrak Boswella ini telah terbukti dapat memperbaiki kesihatan sendi seawal 5 hari. Campuran formula saintifik ini juga mengandungi ekstrak jagung yang membekalkan satu sumber glukosamin yang pekat dan memberi manfaat pada kesihatan sendi. Nutrien penting lain termasuk zinc, tembaga, mangan dan vitamin C juga berperanan untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. 

Berbeza dengan suplimen kesihatan sendi yang lain, AJHT tidak mengandungi chondroitin, bahan yang telah dibuktikan dalam kajian klinikal boleh menghalang penyerapan glukosamin. Glukosamin terbukti dapat: 
- menyokong keselesaan sendi
- membantu mengekalkan tulang rawan
- memelihara tisu penyambung yang sihat

Ada orang tersayang yang mempunyai masalah sendi? Ibu atau bapa? Apa salahnya jika kita dapat belikan sesuatu yang bermanfaat untuk mereka. Lepas ni mungkin dah kurang mengadu sakit lutut sakit kaki kalu kita bawa berjalan-jalan kan? Dan mana tahu lagi panjang langkah dah lebih jauh kita boleh bawa mereka. 

Dapatkan segera dengan membuat pembelian sendiri DI SINI.

ajht


Belum menjadi AHLI?? 
Daftar segera sebagai AHLI SHAKLEE untuk 
menikmati PENJIMATAN 15%-25% 
pembelian produk Shaklee.


Sebarang pertanyaan atau ingin membuat pembelian rangkaian produk lain,
hubungi saya di sini.

Konsultasi dan panduan PERCUMA bagi yang mendaftar dengan saya ya!

**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com