Set Berpantang Terbaik untuk Ibu dan Bayi

syuesalim | February 21, 2014 | 0Komen |
Bagi seseorang wanita yang baru bersalin, pasti melalui tempoh manis dan pahit ketika pantang. Walaupun tempoh pantang adalah suatu masa yang amat menguji kesabaran, namun sebilangan besar wanita di Malaysia tidak kira bangsa apa sekalipun masih tekun mengikuti tradisi ini. Difahamkan wanita yang rajin berpantang boleh mendapat kembali potongan badan asal mereka, menjadi sihat dan cergas seperti sedia kala, kelihatan jelita dan mampu mengekalkan minat suami terhadap mereka.

Banyak perkara yang perlu diambil kira semasa menjalankan tempoh berpantang. Penjagaan luka selepas bersalin, pemulihan kembali tenaga, keperluan menyusu bayi. Ibu berpantang perlu diberi bantuan fizikal dan moral dari suami atau saudara-mara yang menjaganya.
Bagaimana Set Bersalin/Bepantang Shaklee dapat membantu ibu-ibu berpantang dengan sempurna?


Set Bersalin/ Bepantang Shaklee adalah set terbaik bagi mereka yang tidak gemar memakan herba-herba atau jamu selama tempoh berpantang. Set Bersalin/Berpantang Shaklee mempunyai beberapa rangkaian produk yang mana setiap satunya membekalkan vitamin-vitamin tertentu yang diperlukan oleh badan. Badan memerlukan vitamin yang betul dan mencukupi untuk pulih sepenuhnya. Suplimen dalam SET BERSALIN/BERPANTANG SHAKLEE adalah 100% halal dan semulajadi. Amat sesuai untuk ibu dan selamat untuk bayi. Harganya juga berpatutan dan yang paling penting, boleh digunakan sehingga 3-4bulan. Tidak perlu membazir. Selepas pantang pun anda masih boleh terus menggunakan vitamin-vitamin ini secara berterusan.

Kami menyediakan 3 pakej Set Bersalin/Berpantang Shaklee yang boleh dipilih oleh ibu-ibu bersalin.

 1) Set Bersalin Pakej Asas

Terdiri daripada 4 suplimen ini, untuk membaikpulih badan agar ibu lebih sihat, cergas dan bertenaga selepas bersalin.
  • Vitalea - multivitamin yang boleh mengembalikan kecergasan tubuh dan kesihatan mental. Lengkap dengan zat besi dan penting untuk ibu-ibu yang kehilangan banyak darah semasa proses kelahiran
  • Sustained Release Vita-C Plus (500mg) - menguatkan sistem imunisasi badan & membekalkan antibodi kepada ibu
  • B-Complex - lengkap dengan asid folik untuk penenang saraf dan memberi tenaga
  • Zinc Complex - mempercepatkan proses penyembuhan luka luar (jahitan) dan dalam luka dalam (rahim)

 2) Set Bersalin Pakej Milk Booster

Tambahan 2 suplimen untuk memperbaiki kesihatan badan ibu ketika dalam pantang dan membantu menambahkan nutrisi ibu yang menyusu. Juga bertindak sebagai milk booster (penggalak susu).
  • Ostematrix - mengandungi sumber kalsium-magnesium yang mampu mengurangkan sakit-sakit badan, sakit pinggang serta memudahkan penghadaman
  • Energizing Soy Protien (ESP) - sumber protien yang penting untuk membekalkan tenaga yang berpanjangan dan menggalakkan penghasilan susu 

3) Set Bersalin Pakej Premium

Bagi ibu-ibu yang mempunyai bajet lebih, boleh lah mendapatkan pakej ini. Tambahan 2 lagi suplimen dari pakej milk booster, sebagai suplimen untuk ibu-ibu yang ingin menguruskan badan tanpa menjejaskan kemampuan menghasilkan banyak susu untuk terus menyusu bayi.
  • Lecithin - bertindak memecah lemak & kolestrol yang mampu mengembalikan bentuk badan ibu kepada yg asal. Juga mempunyai kolin yang membaiki daya ingatan dan mengurangkan stress
  • Alfalfa - memerangkap lemak yang dicairkan Lecithin dan mengangkut keluar dari badan. Turut mengandungi galactagogue iaitu herba yang memperbanyakkan penghasilan susu ibu.

Kesimpulannya Set Bersalin/Berpantang Shaklee diakui dapat memenuhi keperluan ibu berpantang bagi tujuan pemulihan dalaman yang optimum selepas bersalin. Ianya bukan sahaja boleh didapati dengan harga yang berpatutan malah turut menjimatkan bagi ibu-ibu kerana suplimen-suplimen ini tidak terhad semasa berpantang sahaja. Ianya bermula seawal kehamilan, dan selepas berpantang juga. Anda tidak perlu takut untuk mencuba kerana ianya memang selamat untuk anda & bayi anda. 

Apa tunggu lagi wahai bakal ibu? Pilih mana-mana set yang anda mahu. Sayang anak, sayang diri sendiri, kedua-duanya sama penting. Klik di bawah untuk memilih produk-produk yang terkandung dalam set-set yang diiingini.


set pantang




Belum menjadi AHLI
Daftar segera sebagai AHLI SHAKLEE
 untuk menikmati PENJIMATAN 15%-25% 
pembelian produk SHAKLEE




Sebarang pertanyaan atau ingin membuat pembelian rangkaian produk lain,
hubungi saya di sini.
 
Konsultasi dan panduan PERCUMA bagi yang mendaftar dengan saya ya!



**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com