Takut Telan Vitamin Tablet? Set Ini Sangat Membantu

syuesalim | April 22, 2014 | 0Komen |

Ada ka orang yang takut telan ubat/vitamin yang berbentuk tablet tu? Eh ada! Jangan xtau. Antaranya, Syue sendiri!! Hehehe. Syue ni sangat takut nak telan tablet. Tak kisah laa ubat ka, vitamin ka. Syue ada kenalan yang telan ubat tablet tu macam telan kacang tau. Kagum tengok. hehehe. Dari kecil, seingat Syue lah, penah terlekat ubat, terus trauma sampai ke tua. Masa umur Syue sekitar 20-an, percaya atau tidak, nak telan paracetamol pun Syue potong dua tau. hahaha. Serius bebenor kan. Jadi, kalau anak-anak tak mau makan ubat atau vitamin tablet, tak boleh marah lah. Turun dari mama. hehehe.

Bila umur semakin meningkat, keperluan badan terhadap suplimen sangat tinggi. Jadi pada awal Syue mula kenal Shaklee ni, tengok kebanyakan vitaminnya berasaskan tablet, saiz pulak boleh tahan besar nya, dalam hati, mati lah Syue...tercekik sedia neh. Tapi, cuba motivasi diri. Dah 30-an kot, dah terlalu tua untuk takut makan tablet kot...maka Syue memberanikan diri untuk konsisten ambil vitamin Shaklee yang berbentuk tablet. Serius, vitamin Shaklee senang telan!!...dah takdak lekat-lekat dah...Suka..suka!!...Trauma tu dah lenyap!! Tapi bagi yang baru berjinak-jinak dengan vitamin, dan ada trauma macam Syue, takmau jugak yang tablet, jangan risau. Shaklee memahami anda.

Terdapat 3 jenis vitamin dalam bentuk serbuk untuk anda yang tidak mampu telan vitamin tablet.

 

Program ini dinamakan Mighty 3 Gems Programme. Dalam program ini terdapat 3 jenis serbuk vitamin dari Shaklee iaitu ESP, Performance Drink dan Mealshake. Ketiga-tiga vitamin ini sangat sesuai diambil pada waktu sarapan. Sesuai bagi yang tidak sempat nak bersarapan, nak cepat walaupun kita tahu keperluan bersarapan adalah penting dalam memastikan anda kekal sihat bertenaga sepanjang hari. 

Oh ya...bagi anda yang tidak suka vitamin tablet ini, sudah pasti sangat sesuai untuk anda. Ada vitamin Shaklee yang perlu diambil selepas sarapan. Jadi dengan Set Mighty Triple Gems ini, sumber vitamin pun dapat, khasiat sarapan pun dapat. Mudah kan? Set ini dapat membantu anda untuk memulakan hari anda dengan sarapan yang lazat dan berkhasiat. Antara kebaikannya ialah :
  • Bertenaga sepanjang hari
  • Membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan
  • Memelihara kesihatan secara menyeluruh
  • Memberi rasa kenyang yang lebih lama
  • Bagi yang ingin berpuasa, sangat sesuai di ambil semasa bersahur
Buat anti-tablet diluar sana, jangan takut-takut lagi. Shaklee sentiasa memahami anda. Dapatkan segera set ini, dan anda akan berpuas hati dengan tindakbalasnya. InsyaAllah.


mighty 3gems


Belum menjadi AHLI? 
Daftar segera sebagai AHLI SHAKLEE  
dan nikmati PENJIMATAN 15%-25%  
untuk pembelian produk SHAKLEE


Sebarang pertanyaan atau ingin membuat pembelian rangkaian produk lain,
hubungi saya di sini.
 
Konsultasi dan panduan PERCUMA bagi yang mendaftar dengan saya ya!




**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

SyueSalim © . Designed by MaisarahSidi.com